اشتغالزایی ۲۱۹ نفر در ۲۲ پروژه هفته دولت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ پروژه در هفته دولت امسال با اشتغالزایی برای ۲۱۹ نفر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نامه هفته دولت نام‌گذاری شده است، بهانه خوبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت مردمی و عدالت محور به مردم است.

ساوری افزود: ضمن تشریح برنامه‌های این اداره‌کل برای هفته دولت سال جاری در استان، گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد ۲۲ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: این تعداد پروژه زمینه اشتغال‌زایی برای ۲۱۹نفر را به‌صورت مستقیم فراهم می‌سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت، اظهار داشت: در این ایام ۱۷ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۶۴۳ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۵۴ نفر به‌صورت مستقیم بهره‌برداری می‌شود.

ساوری تصریح کرد: در این ایام همچنین تعداد پنج پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد که پس از اجرا و بهره‌برداری زمینه اشتغال ۶۷ نفر را به‌صورت مستقیم فراهم می‌سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha