ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران حسینی در ۸ مرز کشور

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی در هشت مرز خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)جعفر میعادفر امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ در مراسم بدرقه تیم‌های پزشکی به اربعین حسینی، با بیان اینکه خدمات در هشت مرز به زائران ارائه خواهد شد، اظهار کرد: تیم‌های پزشکی با حضور در دو مرز شرقی کشور به زائرانی که از کشورهای همسایه وارد کشورمان می‌شوند، خدمات بهداشتی ارائه خواهند کرد.

وی درباره حضور تیم‌های پزشکی در مزرهای کشور طی مراسم اربعین حسینی، افزود: تیم‌های پزشکی با حضور در شش مرز کشور به زائران ایرانی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین گفت: با توجه به گرمای هوا سعی شده، علاوه‌بر پست‌های سیار برای ارائه خدمات درمانی به زائران، پست‌های ثابت نیز ساخته شود تا بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری به زائران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت ستاد کل نیروهای مسلح در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین قابل تقدیر است، ادامه داد: ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران تمام زیرساخت‌های خود را در اختیارمان قرار دادند.

میعادفر با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائرانی که در بیست‌هشتم صفر در مشهد حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: پس از مراسم اربعین حسینی تیم‌های پزشکی با حضور در مشهد خود را برای ارائه خدمات به زائران حرم امام رضا (ع) در مراسم بیست‌هشتم صفر برای شهادت رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) آماده خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha