دستگیری عاملان تیراندازی به دو شهروند ریگانی

رئیس دادگستری شهرستان ریگان از دستگیری سه نفر از عوامل قتل ۲ شهروند ریگانی خبر داد و گفت: در پی یک نزاع مرگبار و تیراندازی منجر به قتل ۲ شهروند ریگانی، شامگاه گذشته متهمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جواد دهقان در تشریح جزئیات این خبر افزود: فروردین ماه امسال پس از اعلام وقوع یک نزاع مرگبار در محور مواصلاتی ریگان به نرماشیر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: سرانجام با تلاش دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی سپاه ریگان، فراجا، سران طوایف و ریش سفیدان، سه متهم شامگاه گذشته دستگیر شدند.

رئیس دادگستری ریگان، با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه انتقام جویی شخصی را علت و انگیزه خود اعلام کردند، ادامه داد: متهمان با استفاده از سلاح کلاشینکف در ۲۲ فروردین سال جاری در مسیر جاده ریگان به نرماشیر اقدام به تیراندازی کردند؛ که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن یک خانم و کودک شد، سپس متهمان بلافاصله از صحنه متواری شدند.

دهقان، بیان کرد: این پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی به صورت دقیق و فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد کرد.

وی اعلام کرد: دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت مردم هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت و برخورد قاطع در انتظار متهمان خواهد بود.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha