سرمربی فولاد: همه ایران میزبانی را از گل‌ گهر یاد بگیرند

سرمربی تیم فولاد گفت: به تماشاگران تیم گل گهر تبریک می‌ گویم و امیدوارم الگویی باشند برای بقیه کشور، از این نظر که چگونه با مهمانان شان رفتار کنند و نهایت کار فرهنگی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش در هفته اول مقابل گل گهر سیرجان گفت: برد امروز را به تیم گل‌ گهر و مربی خویش که دوست قدیمی من بود، تبریک می‌ گویم. یک تشکر هم از هواداران خوب حاضر در استادیوم داشته باشم که نهایت کار فرهنگی را به نمایش گذاشتند. همچنین به خانم‌ های عزیز خوشآمد گفتم. هیچ دغدغه‌ ای وجود نداشت و با حریف هم کاملا پایاپای بازی کردیم. متاسفانه ما بزرگترین آسیب را از باشگاه خودمان خوردیم.

وی ادامه داد: هر چند که تا قبل از بازی مدیر عامل محترم تیم و رئیس هیئت مدیره تمام تلاش خود را انجام دادند، که مشکل حل شود، اما در مجموع از دیشب اردوی تیم ما دچار آسیب جدی روحی و روانی شد. تقریبا تا ١٢ دقیقه قبل از اینکه تیم داخل زمین برود نمی‌ دانستیم کدام بازیکن می‌ تواند به میدان برود. از مدیر عامل محترم و رئیس هیئت مدیره خواهش می‌ کنم با کسانی که این آسیب را به باشگاه رساندند، برخورد شود.

سرمربی فولاد تصریح کرد: در چیدمان ترکیب اینقدر دچار تعلل شدیم که سه بار مجبور بودیم که جلسه فنی را کنسل کنیم و بخشی از آن را به داخل استادیوم بیاوریم. تا ۴٨ ساعت پیش کاملا سرحال و آماده بودیم و کاستی‌ هایی از عوامل داخلی باشگاه صورت گرفت که چون درون خانوادگی بود خیلی آن را باز نمی‌ کنم. این موضوع باید درون خانواده حل شود و شاهد برخورد قاطع هیئت مدیره باشیم.

منصوریان در مورد داوری، اظهار کرد: آقای ناظمی خیلی خوب داوری کرد و در مورد صحنه پنالتی فاصله ما خیلی دور بود و آقای ناظمی نزدیک تر بود. اگر بخواهم روی داوری خوب آقای ناظمی کامنتی بگذارم اشتباه است. به تیم حریف هم که روی دو هنر فردی دو بار دروازه ما را باز کرد تبریک می‌ گویم. بعد از گل اول ما کاملا شانس خود را از دست دادیم و روی اشتباه فردی یک بازیکنمان که می‌ خواست زود بازی را شروع کند.

وی بیان کرد: در مجموع از جوانان تیمم راضی هستم. بازیکنان تعویضی ١٨،١٩ ساله خیلی امیدوارم کردند. به مردم خوزستان قول داده بودم از آن ها استفاده کنم چون اندازه کل تیم های لیگ برتر جوان داریم و از این جوانان راضی هستم. از تلاش بقیه بازیکنان هم راضی هستم و به آن‌ ها حق می‌دهم که با توجه به اتفاقات قبل از بازی نابالانس‌ تر از مربی شان باشند.

سرمربی فولاد در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: باز هم به تماشاگران تبریک می‌ گویم و امیدوارم الگویی باشند برای بقیه کشور، از این نظر که چگونه با مهمانان شان رفتار کنند. خیلی خوب و جالب بود و تشکر می‌ کنم.

ورزش سه

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha