اعلام اسامی ساختمان های ناایمن به مراجع قضائی

وزیر کشور گفت: بر اساس قانون، رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن کلانشهرها در اولویت قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنادومین جلسه ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کشور در سال جاری با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد.

وزیر کشور پس از پایان این جلسه که پشت درهای بسته انجام شد؛ در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: موضوع اول ما در این جلسه انتخاب استان‌های معین برای شهر تهران بود که برای وقوع هر بحران آمادگی مواجهه مناسب با آن وجود داشته باشد.

وحیدی موضوع دوم این جلسه را ساماندهی تجهیزات لرزه نگاری عنوان کرد و افزود: ما در خصوص تجهیزاتی که توسط مرکز ژئوفیزیک و مرکز تحقیقات برای این منظور وجود دارد تبادل نظر کردیم تا هم این تجهیزات ارتقا یابد و هم گزارش کار داده شد. تصمیم گیری‌های لازم انجام شد تا سامانه‌ها به هم مرتبط شوند و کمبودها و ناپایداری ساختمان‌های نا ایمن هم بررسی شد.

وزیر کشور افزود: بر اساس قانون، رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن کلان شهرها در اولویت قرار گرفت تا نسبت به ارزیابی این ساختمان‌ها هر چه سریع‌تر اقدام شود و نتیجه پیگیری به دستگاه‌قضایی ارجاع گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش ثبت‌نام کاندیدها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است یا خیر گفت: پیش ثبت نام‌ها طبق دستور قانون است و مدتی هم که برای آن در نظر گرفته شده یک هفته است. افراد البته می‌تواند ثبت‌نام کنند و بعداً منصرف شوند اما ثبت نام افراد در پیش ثبت‌نام ضروری است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: اگر کسی در این مرحله پیش ثبت نام خود را ثبت نکند بعداً نمی‌تواند برای کاندیداتوری در مرحله اصلی اقدام کند؛ لذا توصیه ما این است که داوطلبان کاندیداتوری مجلس حتماً در پیش ثبت‌نام شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha