دستگیری عاملان فروش سکه تقلبی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای یک گروه که ۱۱۵ سکه تقلبی را به طلافروشان فروخته و درصدد فروش شمار دیگری سکه تقلبی بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش تعدادی ربع سکه تقلبی توسط دو زن به یک زرگر در بازار طلافروشان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با حضور فوری در بازار و جست و جوی نامحسوس، این دو خانم را در حال فروش سکه های تقلبی شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: این متهمان در تحقیقات تکمیلی به خریداری ۱۳۵ سکه تقلبی از فردی در تهران و فروش ۱۱۵ عدد از آن ها به مردم و طلافروشان در شهر کرمان اعتراف کردند، که در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲۰ عدد ربع سکه تقلبی دیگر کشف و یک مرد میانسال مرتبط با آنان نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به شناسایی ۶ شهروند که اقدام به خرید شماری از این سکه های تقلبی کرده بودند، خاطرنشان کرد: برای این متهمان پرونده قضایی تشکیل و این موضوع سریعا به پلیس تهران نیز اعلام شده، تا با دستگیری عاملان اصلی تهیه و توزیع سکه های تقلبی از ایراد ضرر و زیان به دیگر هموطنان جلوگیری و با پیگیری های قضایی و انتظامی بعدی نسبت به احقاق حق شکاتی که فریب سکه های تقلبی را خورده اند، اقدام شود.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha