دومین دستگاه MRI شرق استان کرمان در مدار سلامت قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم گفت: با پیگیری های انجام شده؛ دومین دستگاه MRI با حضور نماینده و مسئولین محلی شرق استان کرمان افتتاح و در مدار سلامت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر اویسی در حاشیه این مراسم گفت: دومین دستگاه MRI شرق استان کرمان؛ با نام تجاری زیمنس آلمان مدل Amira مدل ۲۰۲۳ از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه‌ های تصویربرداری که تحت نظر کارشناسان فنی نصب و راه اندازی آن در ساختمانی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شده و آماده خدمت رسانی به مردم شریف پنج شهرستان شرق استان کرمان است.

وی افزود: قیمت این دستگاه بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان است؛ که با پیگیری صورت گرفته و رایزنی های حجت الاسلام دکتر غضنفرآبادی نماینده مردم شریف شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و حمایت های دکتر عین الهی وزیر بهداشت، بصورت اهدایی از اعتبارات وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بم اختصاص داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان فنی دانشگاه، محل نصب این دستگاه مطابق با استاندارهای شرکت سازنده در محل مرکز ام آر آی امام خمینی(ره) نصب و راه اندازی شده است.

شایان ذکر است؛ با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، برزنگ فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران دانشگاه و جمعی از مسئولین شرق استان دومین دستگاه MRI افتتاح و در مدار سلامت قرار گرفت.

دومین دستگاه MRI شرق استان کرمان در مدار سلامت قرار گرفت

وبدا

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha