بازگشت حجاج کرمانی از ۲۷ تیر ماه/ مراقب بیماری آنفلوانزا باشید

مدیر حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه اولین پرواز بازگشت زائران امسال حج تمتع کرمان، فردا سه شنبه ۲۷ تیرماه در فرودگاه کرمان به زمین می نشیند، تاکید کرد: با توجه به احتمال شیوع بیماری آنفلوانزا افراد سعی کنند حداقل تا ۳ روز دیدار خود با حجاج را به تعویق بیندازند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی ایرانمنش، گفت: امسال ۳ هزار و ۱۳۵ زائر کرمانی در قالب ۲۰ کاروان به حج تمتع اعزام شدند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌ های صورت گرفته قرار است؛ اولین پرواز بازگشت زائران امسال حج تمتع کرمان، ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه فردا سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در فرودگاه کرمان به زمین بشیند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان؛ با اشاره به اینکه زائران حج تمتع امسال کرمان در قالب ۱۴ پرواز ایرانی از جده به کرمان بازگردانده می‌ شوند، تصریح کرد: قرار است تمام زائران کرمانی تا شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ به کرمان برگردند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه تاکنون مشکلی در حج تمتع پیش نیامده است، گفت: متأسفانه یکی از زائران که سن او بالا است دچار سکته مغزی شده و هم اکنون در کما است و وضعیت او تثبیت نشده و هنوز در بیمارستان مدینه بستری است.

وی با اشاره به احتمال شیوع بیماری آنفلوانزا تاکید کرد: ضرورت ایجاب می‌ کند؛ که افراد سعی کنند حداقل تا ۳ روز دیدار خود با حجاج را به تعویق بیندازند.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان؛ از استقبال کنندگان زائران درخواست کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک، سعی کنند به فرودگاه مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha