ثبت بیش از ۸ هزار درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمان 

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ درخواست در سفر یک روزه آیت‌ الله رئیسی به استان کرمان در قالب تماس با سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) و نامه مکتوب ثبت شد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر روح الله نعمت اللهی از انجام تمهیدات لازم برای پاسخگویی به درخواست‌ های مردم از چند روز قبل خبر داد و گفت: با ورود رئیس جمهور و هیات همراه به استان، سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) برای ثبت درخواست‌های مردمی طی دو شیفت کاری از ساعت ۶ صبح تا ۷ شب فعال شد.

وی افزود: همزمان نیز جمع‌ آوری نامه‌ های مکتوب مردمی در شهرستان های بم، رفسنجان و کرمان صورت پذیرفت.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان، تصریح کرد: از مجموع ۸ هزار و ۶۰۰ درخواست واصله بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ مورد از طریق سامانه و ۶ هزار و ۳۰۰ مورد به صورت مکتوب بوده است.

نعمت اللهی اظهار داشت: در اسرع وقت درخواست‌ های مردمی مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که معمولا در تعداد زیادی از نامه‌ های مکتوب وارده، بخشی از مشخصات ضروری درخواست کننده از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و نشانی به صورت کامل درج نمی‌ شود، بعضا پیگیری درخواست‌ ها امکان پذیر نیست.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان از شهروندان گرامی تقاضا کرد: درخواست‌ های خود را از هر نقطه استان از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ یا مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی مردم و دولت به نشانی http:// http://www.۱۱۱.ir ثبت و پیگیری کنند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha