مبارزه هدفمند با سرقت در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت

رئیس پلیس آگاهی فراجا از پیگیری ویژه و مستمر مبارزه با سرقت خبر داد و گفت: مبارزه با سرقت باید هدفمند و در راستای مشارکت سازمان ها، ارگان ها و مردم باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)سردار محمد قنبری در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت که با حضور معاونان پلیس آگاهی برگزار شد، اظهار داشـت: پلیس آگاهی از علمی‌ترین امکانات و زبده‌ترین کارآگاهان برای کشف وقوع سرقت برخوردار است.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری جلسات قرارگاه‌های مبارزه با سرقت و پیگیری مصوبات آن افزود: برای تقویت پلیس آگاهی و کشف واقعی سرقت باید انقلابی و جهادی رو به جلو حرکت کنیم تا بتوانیم آرامش را به مردم انتقال دهیم.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه بیشترین و مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت است، تصریح کرد: بخشی از پیشگیری جرایم توسط آگاهی مردم به وجود می‌آید که لازم است شهروندان با مدنظر قرار دادن توصیه و هشدارهای پلیسی از وقوع جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند.

وی به مبارزه و برخورد جدی پلیس با مالخران و همچنین اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با مالخران تا پایان سال به صورت مستمر تأکید و بیان کرد: بی تفاوت نبودن در برابر فروش و عرضه اجناس سرقتی از هر صنف و برخورد منطقی و همکاری با پلیس باعث پیشرفت در این مبارزه می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی از آمادگی پلیس آگاهی در سراسر کشور با اجرای طرح‌های مختلفی همچون مبارزه با سرقت‌های خرد، احشام، خودرو و ... به صورت مستمر در طول سال جاری خبر داد و تصریح کرد: پلیس با کسانی‌که اقدام به سرقت اموال شهروندان می‌کنند، قاطعانه برخورد کرده و پاسخگوی دغدغه مردم خواهد بود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به پیگیری ویژه و مستمر مقابله با سرقت خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت باید هدفمند و در راستای مشارکت سازمان‌ها، ارگان‌ها و مردم باشد.

منبع:فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha