انتظار ده ساله بمی ها برای آب شرب به پایان رسید

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از این که انتظار ۱۰ ساله مردم برای برخورداری از آب بهداشتی و گوارا به پایان رسیده است، اظهار داشت: به لطف خدا وضعیت شهر بم پس از زلزله شدید این شهر تا حدودی به سامان رسیده است و امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت‌های جدید در این منطقه باشیم، تا روند مهاجرت نیز معکوس شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در بدو ورود به شهرستان بم در اجتماع گروهی از مردم این شهرستان که به استقبال وی آمده بودند، ضمن تبریک عید قربان گفت: در سفر استانی دولت مردمی به استان کرمان در سال گذشته، حضور کوتاهی نیز در شهرستان بم داشتیم و به مردم قول دادیم که طرح آب‌رسانی به این شهرستان که از حدود ۱۰ سال قبل نیمه‌ کاره رها شده بود، به سرعت تکمیل و به بهره‌ برداری خواهد رسید.

ایشان اضافه کرد: امروز بعد از گذشت کمتر از یکسال به مدد الهی و با همت و تلاش مسئولان وزارت نیرو این طرح به سرانجام رسیده است.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از این که انتظار ۱۰ ساله مردم برای برخورداری از آب بهداشتی و گوارا به پایان رسیده است، اظهار داشت: به لطف خدا وضعیت شهر بم پس از زلزله شدید این شهر تا حدودی به سامان رسیده است و امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت‌ های جدید در این منطقه باشیم، تا روند مهاجرت نیز معکوس شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha