حمایت همه جانبه معاونت اقتصادی استانداری فارس از توسعه شرکت ایران خودرو فارس

مساعدت چشمگیر استانداری از ایران خودرو؛ زمین ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازپس گیری نمی شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، درپی بازدید اخیر استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی از شرکت ایران خودرو فارس، جلسه ای با حضور مدیران ارشد شرکت ایران خودرو تهران، مدیر عامل شرکت ایران خودرو فارس و جمعی از مدیران ارشد استانی با هدف تسهیل در مسیر توسعه شرکت ایران خودرو فارس در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس برگزار شد.

در این جلسه، راه کارهای طرح انتقال سایت شرکت ایران خودرو از شهر شیراز به منطقه ویژه اقتصادی شیراز، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پاسخ به درخواست مسوولین ارشد شرکت ایران خودرو مبنی بر مساعدت حداکثری در طرح های توسعه ای این شرکت گفت: شرکت ایران خودرو فارس، سال ۱۳۸۶ قطعه زمینی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خرید اما با گذشت ۱۵ سال، طرحی در این زمین اجرا نکرده است.

خادمی با بیان این که بر اساس قوانین، در صورت اجرایی نشدن طرح های سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی حداکثر ۶ ماه پس از دریافت زمین، باید زمین آن ها بازپس گیری شود افزود: استانداری فارس در این زمینه از ایران خودرو به صورت چشمگیر حمایت کرده و در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال ، زمین را از این شرکت بازپس گیری نکرده که این بزرگترین کمک است.

وی با تاکید بر ادامه همراهی استانداری با ایران خودرو فارس برای توسعه فعالیت های این شرکت در استان گفت: با رویکرد حمایت حداکثری از شرکت ایران خودرو، جرائم اجرایی نشدن طرح این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی نیز با تخفیف یا به صورت اقساطی خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به رتبه برتر کیفی محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو فارس نسبت به سایت های مازندران، کرمانشاه و خراسان، از تلاش همه جانبه استاندار محترم و معاونت هماهنگی امور اقتصادی برای حمایت از استمرار و ارتقای فعالیت های اقتصادی این شرکت خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha