عامل تیراندازی و قتل دروازه‌ بان تیم امید مس کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل"علیرضا شهریاری پناه" دروازبان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محله های شهر کرمان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران به محض اعزام به محل حادثه در یک ساختمان با یک مرد میانسال که یک سلاح شکاری در دست داشت و همچنین با پیکر نیمه جان یک پسر جوان غرق به خون مواجه شدند، که این فرد لحظاتی بعد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه مقتول "علیرضا شهریاری پناه" دروازبان تیم فوتبال امید مس کرمان بود افزود: در ادامه طی بازجویی به عمل آمده، فردی که با اسلحه در این محل حضور داشت به انجام تیراندازی و وقوع این قتل اعتراف و انگیزه خود را وقوع تنش ناشی از یک سری مسائل و اختلافات قبلی عنوان کرد.

سرهنگ پورامینایی خاطرنشان کرد: برای این متهم پس از بازجویی های تخصصی پرونده قضایی تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی می باشد.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha