کد خبر: 20-فقره-سرقت-در-پرونده-سارق-قطعات-خودرو
۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۰۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا فولادی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در برخی مناطق شهر "بیرجند" دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجندخاطر نشان کرد: ماموران کلانتری 12 میدان امام (ره) با انجام تحقيقات ميداني و گشت زنی، یکی از سارقان سابقه دار را در این زمینه شناسايي و با اخذ نیابت از مقام قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: متهم که چند سابقه سرقت در پرونده خود داشت در اظهارات خود منکر هرگونه جرمی شد اما با شواهد موجود و ارائه مستندات لب به اعتراف گشود و به 20 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف كرد كه به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بیرجند به مردم توصيه كرد: مالکان خودروها بايستي ضمن تجهيز وسايل نقليه به  وسايل هشدار دهنده و ايمني مانند دزدگير و قفل فرمان، با رعايت هشدارهاي انتظامي و ايمني مانند پرهيز از پارک کردن خودرو در نقاط تاريک و خلوت، از وقوع چنين مواردي پيشگيري کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پليس 110 گزارش و پيشنهادات، انتقادات و هرگونه تقدير از پلیس را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha