تعرفه کیوسک‌های مطبوعاتی پایتخت امروز بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعرفه کیوسک‌های مطبوعاتی پایتخت امروز (سه‌شنبه) در جلسه علنی شورای پایتخت بررسی می‌شود، گفت: در حال حاضر محصولات بسیاری در کنار روزنامه‌ها عرضه می‌شود در حالی که کیوسک‌ها برای عرضه مجله و روزنامه است و این مورد کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)مهدی چمران امروز_ سه‌شنبه شانزدهم خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در ابتدای این جلسه احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران از بازدید محلات چهار پایتخت گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران امروز گزارشی درباره فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده این معاونت ارائه می‌کند، چرا که قرار شده است ماهانه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت به شورا ارائه کنند تا در جریان رخدادهای این مجموعه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعرفه کیوسک‌های مطبوعاتی پایتخت نیز در جلسه امروز بررسی می‌شود، در حال حاضر محصولات بسیاری کنار روزنامه‌ها عرضه می‌شود در حالی که کیوسک‌ها برای عرضه مجله و روزنامه است که این مورد کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات و مجموعه شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیرامون این موضوع شهرداری تهران به‌ویژه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک اطلاعیه‌ای را در مورد تغییر ساعت ارائه خدمات در مترو و اتوبوس صادر کرد.

چمران گفت: بر اساس اطلاعیه مذکور مترو از ساعت ۴:۳۰ خدمات را ارائه خواهد کرد، اتوبوس‌ها از ساعت ۵:۰۰ سرویس‌دهی می‌کنند و خطوط بی‌آرتی ۲۴ ساعته فعالیت دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در مورد صیانت از باغات شهر لایحه‌ای تهیه کرده و شورا نظرات خود را اعلام خواهد کرد و در روزهای آینده پس از برگزاری جلسه لایحه مذکور به شورا ارائه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به‌زودی ۵۰۰ دستگاه بازسازی و ۴۶۰ دستگاه اتوبوس نو نیز تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: ما با این کارها به جایی نمی‌رسیم؛ قرار بود تا پایان سال به چهار هزار دستگاه برسیم که گزارش‌هایی ارائه شد اما جدی و قطعی نیست، لذا باید همتی در این زمینه به کار گرفته شود چراکه در غیر این صورت مجبور هستیم قوه قضائیه و دادستانی را وارد کنیم و بگوییم که اتوبوس در کشور نیست و اگر تولیدکنندگان نمی‌توانند تولید کنند، باید اتوبوس خریداری کنند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha