تکمیل محور رمشک_ فنوج با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در سفر به قلعه گنج، از احداث و تکمیل محور رمشک_ فنوج با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم طی یک سال آینده این محور را به صورت کامل احداث و به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی در حاشیه بازدید از محور رمشک_فنوج، با اشاره به پیگیری های استاندار و نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، با توجه به اهمیت احداث این محور گفت: با بهره‌ برداری از محور رمشک - فنوج اتصال مناسب حمل‌ و نقل جاده‌ ای بین استانی و منطقه‌ای در جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان فراهم خواهد شد.

وی افزود: این اتصال، سبب توسعه و آبادانی بیشتر شهرستان ها و مناطق بین مرزی استان های کرمان و سیستان و بلوچستان می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، بیان کرد: این محور مسیر چابهار به جنوب کرمان را تا ۶۰ کیلومتر کوتاه‌ تر می‌ کند، بنابراین تکمیل این محور پروژه مهمی است.

محمودی تاکید کرد: تا تکمیل آن حتما پیگیری های میدانی را انجام خواهیم داد و از همه ظرفیت های در اختیار برای تکمیل و زیر بار رفتن کامل آن استفاده خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: طول این محور ۱۴ کیلومتر است که ۴ کیلومتر آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و ۱۰ کیلومتر باقیمانده هم در ۳ قرارداد شامل یک قرارداد آسفالتی به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان بزودی اجرای عملیات آن آغاز خواهد شد و ۲ قرارداد خاکی نیز با اعتبار ۴۰میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

مدیر کل راهداری جنوب کرمان از شروع به کار این پروژه از سال ۸۳ خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه استاندار کرمان نظر کاملا مثبتی به مناطق محروم و احداث این محور دارد و حمایت های ایشان کمک می کند؛ تا بتوانیم ان‌ شاءالله طی یک سال آینده این محور را به صورت کامل احداث و به بهره برداری برسانیم.

محمودی از پیگیری های نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی هم در پیشرفت این پروژه مهم یاد و ابراز کرد: توسعه، رونق اقتصادی منطقه و مهاجرت معکوس بعلت فراهم شدن زیر ساخت های حمل و نقلی و تردد آسان برای مردم را از مزایای احداث محور رمشک_ فنوج می باشد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha