نیاز مبرم ورزش استان کرمان به وجود ورزشگاه فوتبال ساحلی

رئیس فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرد: ورزشگاه فوتبال ساحلی برای استان کرمان حتما نیاز است و فوتبال ساحلی نباید در کنار ساحل باشد و یزد اکنون قهرمان این رشته است و استان کرمان باید این بخش را باید در خود ببیند و باشگاه خوب در آن راه اندازی شود.

مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیات رییسه هیات فوتبال استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: اگر رشادت های سلیمانی و سلیمانی ها نبود امروز این امنیت را نداشتیم.

وی؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم احمدی معاون وزیر ورزش که در سانحه سقوط بالگرد در بافت جان باخت، افزود: کرمان به لحاظ قابلیت های فوتبالی که در خود دارد، استانی برجسته است؛ استان کرمان سه تیم در لیگ برتر، دو تیم در لیگ دسته دو آقایان، دو تیم در لیگ برتر بانوان دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال، با بیان اینکه قهرمان فوتبال بانوان از کرمان است، تصریح کرد: کرمان قابلیت‌ های گسترده‌ ای در حوزه فوتبال دارد و ۱۰ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از این استان است، خوشبختانه یک نگاه نو در کشور به فوتبال بانوان در حال انجام است.

مهدی تاج تاکید کرد: در استان کرمان ۶۰ تیم فوتبال وجود دارد و این نشان دهنده قابلیت‌ های خوب این خطه است، در استان کرمان مولفه‌ های توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی وجود دارد و امکانات مالی که در برخی از استان ها نیست، اما در کرمان بنگاه های اقتصادی بزرگی وجود دارد، که می‌تواند اسباب توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان را فراهم کنند.

وی در ادامه بیان کرد: فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست و امروز بسیاری از کشورها توسعه و قدرت خود را به وسیله فوتبال به رخ یکدیگر می‌ کشند و بسیاری از صفحات روزنامه ها و برنامه های تلویزیون با فوتبال پر می‌ شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: اگر روزی تلویزیون فوتبال را به خانه های مردم آورد، امروز تلویزیون به دلیل برنامه های فوتبال دیده می شود.

مهدی تاج اظهار داشت: در اهمیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی همین بس؛ که هر هفته میلیون ها نفر را به ورزشگاه ها می آورد و در ماه مبارک رمضان هر شب میلیون ها نفر را به ورزشگاه ها می بردیم و به غیر از یک مورد در یکی از شهرستان ها، دیگر هیچ مانعی نداشتیم و این پدیده با فاصله معنی داری با بقیه پدیده‌های اجتماعی جلوتر است، هرچند که فوتبال مدیریت خاص خودش را می‌طلبد دارد و انتظارات مردم از آن بسیار زیاد است.

وی تاکید کرد: ورزشگاه فوتبال ساحلی برای استان کرمان حتما نیاز است و فوتبال ساحلی نباید در کنار ساحل باشد و یزد اکنون قهرمان این رشته است، در فوتبال ساحلی قهرمان آسیا هستیم و این یک مزیت برای کشور است و استان کرمان باید این بخش را باید در خود ببیند و باشگاه خوب در آن راه اندازی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز داشت: استان کرمان و یزد به لحاظ قابلیت فیزیکی و توانمندی که دارند، در فوتبال ساحلی خیلی موفق هستند، فوتسال و فوتبال ساحلی کم خرج و پرسود است و با هزینه کم می توانیم در رده های خوب قرار بگیریم.

تاج با تبیین وضعیت فوتبال بانوان، خاطرنشان کرد: بم یک شهرستان است؛ اما در کشور آقایی می‌ کند و هر سال قهرمان است و ۱۰ ملی پوش از استان کرمان داریم. بخش بانوان بروز و ظهور پیدا کرده و پیداست که قهرمان هستید و کرمان باید پایه فوتبال بانوان کشور شود.

فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha