کلینیک سلامت باروری جنسی زنجان به بهره برداری رسید

با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و آموزش پزشکی در اولین روز از هفته سلامت کلینیک سلامت باروری جنسی شفیعیه زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سعید کریمی در سفر یک روزه به زنجان،ضمن افتتاح کلینیک سلامت باروری جنسی شفیعیه زنجان از پروژه‌های بهداشتی و درمانی تازه افتتاح شده و در حال احداث دانشگاه نیز بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید ها با اشاره به اینکه دستگاه سی تی اسکن ۱۶اسلایس بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده در حال حاضر آماده تحویل است، افزود: باتوجه به افزایش تقاضای این دستگاه، شهرستان خدابنده به دلیل جمعیت بالا، فاصله آن با مرکز استان و دارا بودن بیش از ۱۸۰ تخت بیمارستانی، در اولویت قرار گرفت.

معاون درمان وزیر بهداشت، با بیان اینکه مجوز MRI بیمارستان امیرالمومنین خدابنده نیز صادر شده و دستگاه آن در اسرع وقت تحویل بیمارستان خواهد شد، افزود: پروسه تحویل دستگاه ماموگرافی و OPG رادیوگرافی دندانپزشکی نیز در حال انجام است.

کریمی در ادامه بازدید از پروژه ها و مراکز درمانی استان از درمانگاه کموتراپی، آنکولوژی ۱و۲، بخش رادیوتراپی و LDR بیمارستان حضرت ولیعصر (عج الله)، پروژه خیر ساز رجبعلی مقدم، کلینیک سوختگی و همچنین از بخش‌های اورژانس، اورژانس اطفال مرکز آموزشی و درمانی آیت الله موسوی نیز بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری سلامت زنجان: سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به استان زنجان،از پروژه‌های بهداشتی و درمانی تازه افتتاح شده و در حال احداث دانشگاه علوم پزشکی زنجان بازدید به عمل آورد همچمین با حضور در شهرستان خدابنده در مراسم زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه شکوه شهرستان خدابنده شرکت کرده و بازدیدی نیز از بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده بعمل آورد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha