رکوردزنی هلال احمر در تولید/رشد ۳۷ درصدی در ساخت تجهیزات پزشکی استراتژیک

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از ثبت رکورد تولید محصول در سال ۱۴۰۱ در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها یک) در مدت ۵ سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ دکتر عسکری با اشاره به تولیدات هلال احمر در حوزه تجهیزات پزشکی گفت: افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ و افزایش ۲۱ درصدی میزان تولید نسبت به میانگین ۵ ساله در تولید محصولات پزشکی استراتژیک در شرکت تجهیزات پزشکی رقم خورده است.
وی افزود: این تولیدات بالغ بر ۲۷۰ میلیون عدد شامل سرنگ و سرسوزن، صافی دیالیز، ست دیالیز، سوزن فیستولا، ست تالاسمی، آنژیوکت، پودر بی کربنات و محلول دیالیز است.
شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده‌های تجهیزات پزشکی یکبار مصرف از زمان تأسیس گام های مهمی را در زمینه توسعه کمی و کیفی خود برداشته است تا بتـواند با پیـروی از فرمایـشات رهبری و در راستـای سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران گامی مؤثر در زمینه خود کفایی محصـولات پزشـکی بردارد.

بر همین اساس این شرکت توانسته با استفاده از امکانات تولید پیشرفته و تطابق با مقررات ملی و اخذ نشان CE برای تمام محصولات خود دستاوردهای مهمی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha