۱۸ تن آرد یارانه‌ای قاچاق در زنجان کشف شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از کشف ۱۸ تن  انواع آرد یارانه ای در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهر زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: بر حسب گزارشات واصله و بررسی های بعمل آمده توسط عوامل پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کارشناسان این اداره کل، یک واحد تولیدی خوراک دام در شهرک صنعتی علی آباد شهر زنجان که خارج از شبکه نسبت خرید و فروش انواع آرد یارانه ای اقدام می کرد، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه آردهای کشف شده خارج از شبکه خرید و فروش می شد، افزود: محموله های کشف شده از محل که جمعاً به تعداد ۵۰۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی (۱۸ تن) آرد یارانه ای بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، با اشاره به محموله های شناسایی شده بیان کرد: این محموله ها ۳۰۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی (۱۲ تن) انواع آرد یارانه ای قابل مصرف و ۲۰۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی (۸ تن) نیز انواع آرد غیرقابل مصرفی انسانی بوده که از پسامد آرد در کیسه ها تهیه شده،کشف و ضبط شده است.

زمانی اظهار داشت: هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک اکنون برای مصرف کنندگان با قیمت ۳۲۸۰۰ تومان فروخته و این در حالی است که در بازار آزاد یک کیسه آرد به قیمت ۳۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

وی ادامه داد: آردهای توقیفی جهت بررسی، آزمایش و تعیین تکلیف به سیلوی غدیر زنجان انتقال و پرونده ای با این موضوع در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شد که گزارشات تکمیلی و برخورد با متخلفین پس از بررسی نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha