کد خبر: 197175
۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
ماجراجویی رژیم صهیونیستی در منطقه

کارشناسان سیاسی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده است، معتقدند که تمام شواهد در فلسطین اشغالی حاکی از حضور مقاومت در تمام اراضی فلسطین و گسترش بیش از پیش عملیات های مقاومت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،کارشناسان سیاسی تأکید دارند رژیم صهیونیستی در حال حاضر با تحول بزرگی مواجه است، چرا که دیگر فقط با مشکل مواجه نیست بلکه اکنون در یک سردرگمی شدید قرار دارد. از سوی دیگر، ارتش این رژیم از زمان تاسیس، دکترین رزمی به نام دکترین "قاطعیت سریع" را پیش می‌برد ولی بعد از شکست در سال ۲۰۰۰ در لبنان، دکترین "بازدارندگی" را مبنا قرار داد. در حالی‌که دکترین به اصطلاح بازدارندگی اکنون در برابر قدرت و حضور مقاومت و نیز وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مقاومت در داخل فلسطین و در مجاورت فلسطین در حال فرسایش است.

این کارشناسان تأکید کردند که حملات به جنوب لبنان و نواز غزه و از جمله به بساتین موز و لیمون در غزه گواهی بر ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی است و این رژیم از رویارویی با نیروهای مقاومت هراس دارد. نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم نیز به رغم برخورداری از حمایت اپوزیسیون و ارتش، ولی توان انجام هیچ کاری را ندارد و فقط شعار می‌دهد.

فعالان در مقاومت فلسطین نیز بر این عقیده‌اند که به‌رغم تناقض‌گویی‌ها و سردرگمی دشمن صهیونیست درباره گسترش دایره جنگ یا عدم گسترش آن، مقاومت همواره برای هر سناریوی احتمالی آمادگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha