چشم امید ۲۴۲ زندانی واجد شرایط به کمک های مردمی در استان کرمان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به این مطلب که ۲۴۲ زندانی واجد شرایط کمک ستاد دیه استان کرمان در زندان‌ های استان کرمان حضور دارند، تصریح کرد: ۳۵ میلیارد تومان برای آزادی این افراد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید حجت‌ الله موسوی قوام در نشست هیئت مدیره ستاد دیه استان کرمان که با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دیه با نیت کمک به مددجویان جرائم غیرعمد زندان ها تشکیل شده و با فعالیت ۲۲ ساله این ستاد در کرمان، تاکنون زمینه آزادی قریب به ۵۰۰۰ نفر از زندان های استان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن‌ های گلریزان از اولویت های ستاد دیه به شمار می‌ رود، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده طی سال جاری، ۵۵ جشن گلریزان در استان برگزار می‌ شود و تلاش بر این است که از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت‌ های استان در این زمینه استفاده شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان، تصریح کرد: سال های گذشته جشن های گلریزان تنها در مراکز شهرستان ها برگزار می‌ شد، اما امسال به بخش ها نیز توجه ویژه ای صورت گرفته و جشن گلریزان مرکز استان کرمان ۳۰ فروردین ماه جاری مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

موسوی قوام، بیان کرد: در سال جاری ضمن استفاده از ظرفیت خیران؛ هنرمندان، اصناف، ورزشکاران و ... مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که ۲۴۲ زندانی واجد شرایط کمک ستاد دیه استان کرمان در زندان‌ های استان کرمان حضور دارند، تاکید کرد: ۳۵ میلیارد تومان برای آزادی این افراد نیاز است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸ مددجوی جرائم غیرعمد خانم در زندان‌ های استان کرمان حضور دارند، که در سال جاری برای آزادی این افراد نیز پیگیری ویژه‌ ای انجام خواهد شد.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha