اولین اهدای عضو سال جدید در استان کرمان در جیرفت رقم خورد

مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اولین اهدای عضو در سال ۱۴۰۲ از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اهدای زندگی به یک بیمار صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا جعفری، گفت: کبد زنده یاد معصومه شاهرخی ساردو ۳۰ ساله اهل و ساکن جیرفت که خود از کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت بود و دچار مرگ مغزی شده بود، در شامگاه چهارشنبه ۹ فروردین ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: مرحومه ابتدا در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت بستری شده پس از تائید مرگ مغزی و رضایت اولیه اهدا عضو به بیمارستان افضلی پور منتقل و در بخش آی سی یو بستری و رضایت نهایی اهدا عضو از خانواده وی گرفته شد.

مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری همکاران در واحد شناسایی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی جیرفت و خانواده« مرحومه معصومه شاهرخی ساردو» و تلاش و زحمات تیم های پزشکی و پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت، مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری کرمان، تیم های جراحی و پزشکی، بیهوشی، پرستاری آی سی یو و مسئول و همکاران اتاق عمل بیمارستان افضلی پور قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha