دستگاه ها موظف به تامین اعتبارات سفر رئیس جمهور از وزارتخانه ها هستند

استاندار کرمان گفت: دستگاه‌ های اجرایی که در مصوبات سفر رئیس جمهور موظف به تامین اعتبار از وزارتخانه هستند، حتماً باید این اعتبارات را پیگیری کنند، در غیر این صورت، اعتبار استانی سال آینده به آنها تعلق نمی‌ گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در شورای توسعه و برنامه‌ ریزی استان کرمان، گفت: دستگاه‌ هایی که در مصوبات سفر رئیس جمهور موظف به تامین اعتبار از وزارتخانه هستند، حتماً باید این اعتبارات را پیگیری کنند.

وی افزود: دستگاه‌ هایی که نتوانند این اعتبار را جذب کنند، اعتبار استانی سال آینده به آنها تعلق نمی‌ گیرد و به دستگاه‌ های دیگر منتقل می‌ شود.

استاندار کرمان بیان کرد: با تلاش‌ های انجام شده در روزهای پایانی سال، کسری بودجه در استان نداریم و تقریبا مطالبات و حقوق کارکنان دستگاه‌ های اجرایی پرداخت شده است.

فداکار، همچنین با بیان اینکه مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان حل شده است، ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌ های استان است و در سال جدید هم با جدیت پیگیری می‌ شود.

وی، عنوان کرد: شاخص‌ های استان در وضعیت اقتصادی خیلی بهتر است، هر چند در هیاهوهای رسانه‌ ای که امسال اتفاق افتاد، خدمات خیلی دیده نشد.

استاندار کرمان، همچنین به رتبه اول استان در بهره‌ وری، رتبه چهارم کاهش بیکاری، تحقق ۱۰۳ درصدی اشتغال استان، ارتقای رتبه کسب و کار استان به بیست و پنجم اشاره داشت.

فداکار، عنوان نمود: اعتبار تملک دارایی همه در اشتغال است و به نظر می‌ رسد سال آینده شرایط بسیار خوبی در این حوزه باشد و تعداد زیادی از پروژه‌ ها اجرا و تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری که از امسال به سال شمسی بعد منتقل می‌ شود، اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اعتبار دستگاه‌ های اجرایی که از وزارتخانه باید پیگیری کنند و اعتبارات مولدسازی، همه کمک می‌ کند، که در سال آینده کار به سرعت پیش رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha