افتتاح ۴۷ طرح تعاونی همزمان با سراسر کشور در استان کرمان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: ۴۷ طرح تعاونی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور توسط محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی مصباح در آئین بهره برداری از ۴۷ طرح تعاونی کرمان؛ گفت: آیین بهره برداری از ۸۸۸ طرح تعاونی به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور توسط محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی افزود: ۴۷ طرح تعاونی که در این استان افتتاح شد، مربوط به تعاونی مسکن کارکنان دانشکده شهید چمران بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، با اشاره به اینکه طرح های بهره برداری شده در حوزه های مختلف هستند، تصریح کرد: تعداد اعضای ۴۷ طرح تعاونی در کرمان، یکهزار و ۲۱۴ نفر است و یکهزار و ۱۲۷ فرصت شغلی نیز با بهره برداری از این طرح ها ایجاد می شود.

مصباح؛ اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری در طرح های افتتاح شده استان کرمان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است؛ که جزء سرمایه اولیه اعضای این تعاونی هاست.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن نیز پنج تعاونی مسکن با ۲۵۵ عضو در افتتاح طرح ها حضور دارند؛ که طرح تعاونی مسکن کارکنان دانشکده شهید چمران کرمان با ۵۳ واحد به نمایندگی از سایر طرح های مسکن استان به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha