حضور بیش از ۳ هزار بسیجی لشکر ۴۱ ثارالله در پاسگاه های مرزی

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در همایش سران طوایف جنوب شرق در سراوان، گفت: امروز پاسگاه های مرزی به یک قلعه تبدیل شده است و بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان منطقه، جهت برقراری و تامین امنیت در این پاسگاه ها فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ پاسدار جواد محمدی سلیمانی در آستانه فرارسیدن بهار دلها، در همایش سران طوایف جنوب شرق کشور با حضور در منطقه مرزی سراوان با مرزبانان، ثاراللهیان، برادران بلوچ و مردم منطقه مرزی جنوب شرق کشور دیدار کرد.

وی همچنین با حضور در محل احداث بازارچه مرزی توسط لشکر۴۱ ثارالله کرمان، روند ساخت و راه اندازی بازارچه مرزی مورد ارزیابی قرار داد و بر تسریع در روند احداث آن تاکید کرد.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان، در ادامه با حضور در یادمان و محل شهادت چندتن از مرزبان لشکر ۴۱ثارالله و شهدای انتظامی یاد آن شهدا را گرامی داشت و در پایان در همایش سران طوایف منطقه جنوب شرق کشور ضمن بیان خدمات لشکر ۴۱ثارالله استان کرمان در مناطق مرزی سراوان بر لزوم وحدت وانجام تکلیف الهی تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار محمدی سلیمانی، در جمع سران طوایف شهرستان سراوان در منطقه مرزی کوهک ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: طی ۶ سال لشکر ۴۱ ثارالله قریب به ۵۰ مدرسه با کمک خیرین در سراوان بزرگ احداث کرده است.

وی اضافه کرد: کمک های مومنانه، توزیع بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان دختر و پسر، احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، ساخت ۲۱ منزل مسکونی از دیگر خدمات ثاراالهیان لشکر در منطقه مرزی جنوب شرق کشور است.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان، بیان کرد: امروز پاسگاه های مرزی به یک قلعه تبدیل شده است و بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان منطقه به جهت برقراری و تامین امنیت در این پاسگاه فعال هستند.

سرهنگ پاسدار، سلیمانی تاکید کرد: اگر ما به تکلیف عمل کردیم هدایت خداوند شامل حالمان خواهد شد و باید تک تک مسلمانان جهان به این درجه برسند که هر مسلمان در حد خود زمینه ساز ظهور مهدی موعود باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha