رونمایی از ۳۰ محصول جدید دانش بنیان کارخانجات لاستیک بارز کرمان

در سال مزین به شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گروه صنعتی بارز کرمان، با سیاست گذاری مدیریتی و همت کارگران و مهندسان خود موفق به تولید ۳۰ محصول جدید، نوآور و دانش بنیان گردید و با حضور استاندار کرمان، از این محصولات رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در جشن پایان سال بارز که با حضور مقامات استانی و استاندار کرمان برگزار شد، از ۳۰ محصول جدید گروه صنعتی بارز که حاصل کار و تلاش کارگران و فعالیت های دانش بنیان این گروه در سال ۱۴۰۱ بود توسط دکتر فداکار استاندار کرمان، مهندس میرزایی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره گروه رونمایی گردید.

استاندار کرمان با تقدیر از زحمتکشان عرصه اقتصاد، گفت: مجموعه بارز با تلاش فراوان، کار بزرگی را در تولید لاستیک آفریدند که اولین نمونه در کشور است و می‌ تواند بخشی از نیاز ارزی کشور را حل کند.

رونمایی از ۳۰ محصول جدید دانش بنیان کارخانجات لاستیک بارز کرمان

فداکار، افزود: مجموعه بارز در راستای بازسازی خطوط قدیمی تلاش می‌ کند و از این طریق ضمن حفظ نیروی کار، از خروج ارز جلوگیری می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و بقای مجموعه اقتصاد، در گرو نوسازی ها و بازسازی هایی است که در این مجموعه انجام می‌ شود و این فکر و ایده و افتخار بزرگی است و توسعه اقتصادی در کنار توسعه فنی تایر در کارخانه کرمان را برای عموم مردم ایران امید آفرین خواند.

استاندار کرمان، از نوآوری های صورت گرفته و تولید این تعداد محصولات جدید ابراز شگفتی و ابراز امیدواری کرد: با حمایت شستا طرح های توسعه ای بارز بسرعت اجرایی گردد و از زحمات مدیران و هیئت مدیره گروه صنعتی بارز تشکر نمود.

رونمایی از ۳۰ محصول جدید دانش بنیان کارخانجات لاستیک بارز کرمان

مدیر عامل مجموعه صنعتی بارز نیز گفت: اولویت ما تامین نیاز داخل است و مرحله بعد صادرات به کشورهای همسایه را انجام می‌ دهیم.

مهندس جلال میرزایی با اشاره به مشکلات و ضرر و زیان بارز در سال ۱۴۰۰ از تلاش کارگران، مهندسان و مدیران برای تحقق شعار سال قدردانی نمود از رشد تولیدات گروه و سودآوری بارز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی افزود: ما تنها تولید کننده لاستیک سنگین در کشور هستیم و نیاز کشور با افزایش میزان تولید برطرف خواهد شد.

مدیر عامل مجموعه صنعتی بارز، با اشاره به رکورد شکنی تولید تایر بارز کردستان زحمات و تعصب کارگران انتهای خطوط تولید تایر تا مدیران و مهندسان گروه صنعتی بارز را ستود.

رونمایی از ۳۰ محصول جدید دانش بنیان کارخانجات لاستیک بارز کرمان

میرزایی تصریح کرد: رونمایی از ۳۰ تایر جدید تولید داخلی که در این جشن رونمایی شد، یکی از بزرگترین افتخارات صنعت تایر کشور بوده و آینده روشنی را برای مجموعه بارز ترسیم نموده است.

وی با گلایه مندی از نرخ دستوری از اختلاف قیمت تایر در ایران و کشور های همسایه، بیان کرد: این اختلاف قیمت، عامل قاچاق و سود سوداگران در این صنعت است.

مدیر عامل مجموعه بارز، ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده واقعی، از تولید و توزیع بیشتر سایز های پر طرفدار لاستیک در این مجموعه خبر داد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جشن استاندار کرمان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز در مراسمی نمادین از دو محصول جدید رونمایی نمودند.

رونمایی از ۳۰ محصول جدید دانش بنیان کارخانجات لاستیک بارز کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha