افتتاح نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی در کرمان

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی گفت: نمایشگاه مد لباس اسلامی ایرانی به منظور ایجاد اقتصادی مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و ترویج لباس و سبک ایرانی اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرادی زاده در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه لباس اسلامی ایرانی اظهار کرد: نمایشگاه مد لباس اسلامی ایرانی به منظور ایجاد اقتصادی مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و ترویج لباس و سبک ایرانی اسلامی برگزار می شود

وی افزود: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کننده های داخلی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار می شود.

افتتاح نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی در کرمان

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در این نمایشگاه تولید کننده می تواند تولیدات خود را به سهولت عرضه کند و بین تولید کننده و مصرف کننده ارتباط شکل گیرد و دست واسطه ها و دلالان کوتاه شود و اجناس با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: لباس بیانگر شخصیت زن مسلمان ایرانی و اسلامی است و این نمایشگاه به همین منظور و با هدف حمایت از خیاطان استان کرمان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی در کرمان

اکرم رنجبر در خصوص تعداد غرفه های این نمایشگاه تصریح کرد: ۲۱ شرکت کننده از اعم از طراح، خیاط و تولید کننده کرمانی که تمام تولیدات هنر دست خودشان است، به مدت یک هفته از ۱۳ تا ۱۸ اسفند در شهر کرمان خیابان شهید چمران کوچه ۱۸، حضور دارند.

افتتاح نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی در کرمان

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه اگر مورد استقبال قرار گیرد سال آینده هم بر پا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha