ارائه بیش از ۷۰۰ هزار خدمت توانبخشی در هلال احمر

معاون بهداشت درمان توانبخشی از ۷۰۰‌هزارخدمت توانبخشی از سوی این معاونت در ۹ ماه گذشته خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،پیمان نامدار ضمن تبریک روز پاسدار با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت بهداشت درمان و توانبخشی گفت: این معاونت در حوزه خدمات توانبخشی در داخل وخارج از کشور در شرایط عادی و اضطراری خدمت رسانی می‌کند.

نامدار بیان کرد: با سابقه بیش از ۶۰ سال خدمت در حوزه توانبخشی به عنوان اولین ‌حوزه در کشور وتنها مرکز ارایه خدمات غیر حضوری توانسته ایم ۹‌ واحد و سامانه ای که دچار مشکل شده بود را تجهیزکنیم.

نامدار با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط معاونت بهداشت درمان ‌و توانبخشی هلال‌احمر گفت: ارائه بیش از ۷۰۰ هزار خدمت در ۹ ماهه گذشته و توسعه برخی از مراکز سلامت افغانستان، بولیوی، کنیا،ساحل عاج از جمله برنامه‌های اجرایی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی بوده است.

وی افزود: در حوزه توانبخشی و درمان هلال‌احمر ۷۶ مرکز داشته که در سال جدید با ارتقا این مجموعه‌ها ۳ مرکز جدید به این مراکز اضافه شد، که کمک به ایجاد جامعه تاب آور کاهش خطر و پاسخگویی موثر ‌به حوادث و ‌سوانح کمک به تامین زندگی‌ سالم ایمن و ‌حفظ محیط زیست، ترویج صلح و ‌دوستی و تفاهم با استفاده از دیپلماسی بشردوستانه از دیگر اهداف مهم معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha