دستگاه های اجرایی در صورت عدم ثبت دارایی های خود دیگر مالک آن ها نیستند

استاندار کرمان در خصوص مولدسازی دارایی‌ های دولت گفت: دستگاه‌ های اجرایی باید املاک و دارایی‌ های خود را ثبت و اعلام کنند و در غیر این صورت املاک مربوطه از ید اختیار آنها خارج می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ ریزی استان کرمان که در محل استانداری کرمان برگزار شد؛ اظهار داشت: بانک‌ های دولتی همکاری خوبی با استان دارند، اما از منابع مالی بانک‌ های خصوصی در استان کمتر استفاده می‌ شود.


وی افزود: برای طرح انتقال آب شرب سد نساء بم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است که این طرح به بهره‌ برداری برسد.


استاندار کرمان، در خصوص مولدسازی دارایی‌ های دولت نیز تاکید کرد تا با تعیین مهلت معین، دستگاه‌ ها املاک و دارایی‌ های خود را اعلام کنند و در غیر این صورت املاک مربوطه از ید اختیار آنها خارج می‌ شود.


فداکار با اشاره به اینکه بحث فروش دارایی‌ های مازاد دولتی از طریق آئین‌ نامه مربوطه انجام می‌ شود و سایر روش‌های فروش ملغی است، ابراز داشت: جلسه‌ ای در اولین فرصت با حضور معاون حقوقی و مالی دستگاه‌ ها در خصوص فروش اموال مازاد دولتی برگزار و تصمیمات لازم گرفته شود.


وی با اشاره به اینکه شرکت‌ های دولتی، آموزش پرورش و وزارت بهداشت، بیشترین املاک و انتفاع را دارند، بیان کرد: تاکید می‌ شود؛ همه دستگاه‌ ها اموال خود را اعلام کنند، در غیر این صورت چنانچه اموال دولتی مکشوف شود؛ اختیار آن از دست دستگاه‌ ها خارج می‌ شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha