برپایی جشنواره ملی عکس نور در شیراز

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس اعلام کرد جشنواره دوسالانه ملی عکس نور ۲۴ تا ۲۷ بهمن امسال با حضور حدود ۱۰۰ عکاس برتر و اساتید این رشته در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس،مجید میکائیلی گفت: پنجمین جشنواره ملی دوسالانه عکس نور به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.
او بخش‌های این جشنواره را شامل نمایشگاه، اردوی عکاسی، ورک‌شاپ و کارگاه آموزشی اعلام و اضافه کرد: محورها و موضوعات این جشنواره شامل "شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)، ترویج فرهنگ شهروندی، توسعه و پیشرفت شیراز در سطح بین‌المللی و ... تعیین شده است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی، ایجاد تعامل و ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی، حفظ انسجام هنرمندان عکاس متعهد، تولید و نشر آثار فاخر و تصاویر ارزشمند هنرمندان عکاس از اهداف این رویداد است.
او در خصوص برنامه‌های آموزشی حاشیه این رویداد گفت: کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید رشته عکاسی با موضوع بررسی وضعیت فعلی عکاسی ایران و جهان، جایگاه و توانمندی عکاسی ایران، مباحث آموزشی اقتصاد هنر و آموزش تنظیمات دوربین عکاسی برگزار خواهد شد.

میکائیلی همچنین به برپایی اردوی یک روزه عکاسی در شیراز به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی دوسالانه عکس نور، اشاره و اضافه کرد: در این رویداد سعی کرده‌ایم از ظرفیت هنرآموزان هنرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مختلف استفاده کنیم.
او ارائه گواهی شرکت در دوره آموزشی را یادآور و متذکر شد: در مراسم اختتامیه این جشنواره نیز از خبرنگاران و عکاسان خبری که بیشترین حضور و همکاری را با جشنواره داشته باشند، تجلیل می‌شود.
میکائیلی اضافه کرد که این رویداد هنری، به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزرشی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha