۵ طرح با ارزش ریالی ۷۰ میلیارد در بخش جبالبارز جیرفت افتتاح شد

فرماندار شهرستان جیرفت به اتفاق جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان با حضور در بخش جبالبارز چندین طرح عمرانی با ارزش ریالی۷۰ میلیارد ریال را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر احمد بلندنظر؛ در سفر به بخش جبالبارز ابتدا در روستای سقدر با حضور در کنار قبور مطهر شهدا با آرمانهای شهیدان تجدید میثاق کرد و سپس در روستای بنستان، طرح سنگ فرش و زیباسازی روستای بنستان با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رساند.


وی در ادامه بند سنگ سیمانی روستای گردین را با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۳۵۵میلیون ریال افتتاح کرد.

۵ طرح با ارزش ریالی ۷۰ میلیارد در بخش جبالبارز جیرفت افتتاح شد


فرماندار جیرفت؛ پس از افتتاح این طرح ها، راه روستایی گردین را که در حال احداث است؛ مورد بازدید و ارزیابی قرار داد و سپس از پل در حال احداث روستای رازین بازدید کرد.


دکتر احمد بلند نظر در حاشیه این بازدیدها با تاکید بر اجرای صحیح طرح ها، طرح آبرسانی و گازرسانی را نیز مورد بررسی قرار داد و در همین راستا بیان کرد: طرح آبرسانی یکی از طرح های قابل توجه است، که هم اکنون در بخش جبالبارز در حال اجرا می باشد و با اجرای کامل طرح فوق ۳۵ روستا و قریب ۱۰هزار نفر از آب سالم بهداشتی بهره مند خواهند شد.

۵ طرح با ارزش ریالی ۷۰ میلیارد در بخش جبالبارز جیرفت افتتاح شد


وی در خصوص طرح گازرسانی هم ابراز داشت: این طرح در بخش جبالبارز ۱۷۲کیلومتر حجم عملیات دارد و تاکنون با ۵۰ کیلومتر پیشرفت فیزیکی، ۱۱۶ کیلومتر اجرا شده است و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌ برداری خواهد رسید.

فرماندار جیرفت در ادامه در شهر جبالبارز دو طرح احداث نهالستان و احیا تاسیسات شن و ماسه شهرداری جبالبارز را به بهره برداری رساند و ارزش ریالی بابت هزینه کرد احداث این دو طرح را افزون بر ۸ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: احداث نهالستان موجب صرفه جویی ۱۰ میلیارد ریالی در طول سال خواهد شد.

بلندنظر در پایان کلنگ احداث سوله ویژه ماشین آلات راهداری را در روستای مسکون با ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال به زمین زد و ابراز امیدواری کرد: که این طرح ها به بهترین شکل ممکن احداث و مورد استفاده قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha