افتتاح چندین طرح آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای در شهربابک

فرماندار شهرستان شهربابک از افتتاح سه آموزشگاه فنی و حرفه ای ، یک مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی و سه زمین چمن مصنوعی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا جلالی، گفت: با حضور حجت‌ الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان، محلاتی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهربابک و تعدادی از مسئولان سه آموزشگاه فنی و حرفه ای خیاطی، موسیقی و زیبایی و مراقبت از پوست و مو، در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در شهربابک افتتاح گردید.

افتتاح چندین طرح آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای در شهربابک

افتتاح ۴ طرح حوزه آموزش و پرورش در شهرستان شهربابک

وی افزود: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور رضا حسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان، اسدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان، هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ۴ طرح در حوزه آموزش و پرورش در شهرستان شهربابک افتتاح شد.

رضا حسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان، جلالی سرپرست فرمانداری شهربابک و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهربابک به مقام شامخ شهیدان شهرستان ادای احترام کردند.

در ادامه دبیرستان استثنایی شهدای بهزاد فرخ با حضور مسئولان یاد شده افتتاح شد و برای ساخت این دبیرستان ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

همچنین زمین چمن مصنوعی دبستان شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتبار ۵۳۹ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید آل سعدی با اعتبار ۳۲۵ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) با اعتبار ۵۳۰ میلیون تومان افتتاح شدند.

قابل ذکر است؛ دارالقرآن شهرستان شهربابک نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha