بازدید دکتر فیروزی نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسن (ع)

دکتر فیروزی نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی به همراه مسوولین و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی فسا، از روند تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در این بازدید دکتر فیروزی ضمن قدردانی از تلاش های تیم مدیریتی دانشگاه در اهتمام به تکمیل زیرساخت های عمرانی حوزه سلامت به بحث و تبادل نظر در مورد پیگیری جذب اعتبارات ، اخذ تجهیزات و مجوز نیروی انسانی جهت تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) فسا با توجه به افتتاح آن در آینده نزدیک، پرداختند.

وی همچنین بیان کرد: مدافعان سلامت در بخش های مختلف شهرستان و واحدهای تابعه دانشگاه ایثارگری خود در ایام کرونا را نشان داده و برای ارایه هرچه بهتر خدمات سلامت به مردم جانفشانی نمودند و امید است تا هر چه سریعتر با تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های قابل افتخار موجود به ناوگان خدمت رسانی به مردم و بیماران شهرستان و شرق فارس اضافه گردد.

دکتر مهدی رضاییان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا، گزارشی از پروژه های عمرانی قابل افتتاح در چهل و چهارمین فجر انقلاب شامل تکمیل ساختمانهای معاونت بهداشت و ساختمان خوابگاه دانشجویی الحاقی زینبیه 2 ، تجهیز و اجاره خوابگاه دانشجویی، استخر و زمین ورزشی چمن‌ مصنوعی، تجهیزات دیتا سنتر و آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص مولکولی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان ارائه کرد.

وی همچنین از کلنگ زنی شروع عملیات عمرانی ۵ پروژه بهداشتی با اعتبار مصوب ۱۹ میلیارد تومان در چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب در روزهای اخیر خبر داد.
بازدید دکتر فیروزی نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسن (ع)
در ادامه دکتر رضاییان سرپرست دانشگاه، گزارشی از روند تکمیل و تجهیز طرح های عمرانی سلامت شهرستان را تشریح و کمبودهای موجود و موارد اساسی ذیل را بیان نمود.
پیگیری اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی
پیگیری جذب اعتبارات عمرانی و تجهیزاتی برای بیمارستان امام حسین(ع) و سایر پروژه ها
پیگیری اخذ تجهیزات تخصصی بیمارستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha