بحث مسکن یکی از نیازهای جدی مردم است

استاندار کرمان، بحث مسکن را یکی از نیازهای جدی مردم دانست و گفت: بحث مسکن ملی و مراجعات زیادی که مطرح شده در مورد تعاونی‌ های مسکن مهر باقیمانده در سال‌ های گذشته است که بخشی از صحبت‌ ها و درخواست‌ های مردم را با کمک مسئولین انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در بازدید سرزده از اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و شهروندان از نزدیک مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

وی در جریان این بازدید سرزده خود با مراجعه کنندگان به این مجموعه گفتگو و مشکلات آنها بررسی کرد.

استاندار کرمان در جمع خبرنگاران، بحث مسکن را یکی از نیازهای جدی مردم دانست و گفت: بحث مسکن ملی و مراجعات زیادی که مطرح شده در مورد تعاونی‌ های مسکن مهر باقیمانده در سال‌ های گذشته است، که بخشی از صحبت‌ ها و درخواست‌ های مردم را با کمک مسئولین انجام خواهیم داد و تصمیماتی در شورای مسکن ‌گرفته خواهد شد.

فداکار، بیان کرد: بعضی از درخواست‌ ها به دلیل عدم اطلاع کامل مردم از طرح است و سازمان ممکن است مقصر نباشد، اما با این همه مشکل را تا حد امکان و رفع آن پیگیر خواهیم شد.

وی ادامه داد: با شنیدن مشکلات و همفکری مسئولین مربوطه برای رفع آنها در این حوزه تلاش خواهیم کرد.

استاندار کرمان، خطاب به مسئولین گفت: مسئولین باید شفاف به مردم توضیح دهند، تا سردرگمی ایجاد نشود.

فداکار با اشاره به گلایه‌ شهروندان از برخی تعاونی‌ های مسکن، بیان کرد: نهضت ملی مسکن در برخی از شهرها به خوبی پیش رفته اما شهرهای کرمان و رفسنجان مشکل تامین زمین داشتند که این مسئله حل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توضیح دادن و شفاف‌ سازی برای مردم، مشکلات تا حدی حل می‌ شود، مسکن ملی در بعضی شهرها خوب پیشرفته و قابل افتتاح هستند، مشکل تامین زمین در کرمان و رفسنجان با الحاق بیش از ۱۰۰ هکتار برطرف شده و در حال پیگیری است.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha