خواستار تأسیس دفتر کفالت اتباع خارجی در شهرستان اوز هستیم

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوزگفت:سیل عظیمی از مهاجرین خارجی بالاخص اتباع افغانستان به کشور و شهرستان اوز موجب مشکلات و مسائل فراوانی برای شهروندان عزیز گردیده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در دیدار فرماندار شهرستان اوز مهندس محمدی با آقای خادم الرسول مدیر کل اتباع و مهاجرین استانداری‌ فارس مسائل مربوط به اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان مطرح شد.
فرماندار اوز در این دیدار از عدم توجه به وضعیت اتباع خارجی شهرستان در گذشته گفت و افزود: سیل عظیمی از مهاجرین خارجی بالاخص اتباع افغانستان به کشور و شهرستان اوز موجب مشکلات و مسائل فراوانی برای شهروندان عزیز گردیده است. محمدی از از مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خواست تا تسهیلات و اعتباراتی را جهت مدیریت وضعیت اتباع خارجی و رفاه حال شهروندان به شهرستان اوز اختصاص دهند. در ادامه فرماندار اوز خواستار تأسیس دفتر کفالت اتباع خارجی در شهرستان اوز شد.
همچنین در این دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ضمن تشکر از زحمات مجموعه فرمانداری شهرستان اوز در جهت ارائه خدمات به مهاجرین خارجی، از پیگیری استقرار دفتر کفالت اتباع خارجی در جنوب استان خبر داد و افزود: امیدواریم این سهمیه به شهرستان اوز تخصیص یابد تا مشکلات اتباع خارجی به حداقل برسد.
علاوه بر رایزنی جهت استقرار دفتر کفالت اتباع در شهرستان، موضوعاتی مانند تامین سوخت اتباع خارجی در فصل زمستان، تامین آرد مهاجرین خارجی با توجه به احتمال اجرای طرح هدفمندی یارانه آرد، و طرد اتباع غیر مجاز و جذب اعتبار برای رفع مشکلات اتباع مجاز نیز مطرح گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha