تعطیلی برخی مدارس استان کرمان در پی بارش برف و باران

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل بارش برف و باران چهارشنبه ۲۸ دی ماه فعالیت آموزشی مدارس برخی از شهرستان‌ ها و مناطق استان غیر حضوری دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهران باهری گفت: آموزش حضوری مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره‌های تحصیلی به دلیل بارش ها تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی(شاد) پیگیری می‌ شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرستان راور در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت بارش شدید برف و باران خبر داد و افزود: آموزش در مدارس این شهرستان نیز از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش حضوری در پیش دبستانی ها و مدارس دوره ابتدایی شهرستان‌ های رفسنجان و انار، شهر سرچشمه و منطقه نوق نیز تعطیل است و مدارس این مناطق به صورت مجازی دایر خواهند بود.

باهری بیان کرد: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و تمامی دوره‌ های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان نیز تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان های انار و کوهبنان نیز فعالیت مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی به صورت حضوری تعطیل می باشد، مدارس ابتدایی شهر جیرفت و مدارس تمامی مقاطع بخش های جبالبارز و ساردوئیه به علت تداوم بارش برف و باران فردا چهارشنبه تعطیل شد.

این مقام مسئول یادآور شد: لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون های داخلی مدارس در شهرستان های راور و رابر با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha