رصد الکترونیکی جاده ها از طریق دوربین های نظارتی راهدارخانه ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به آماده باش راهداران جنوب کرمان در راهدارخانه ها و محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان، گفت: رصد الکترونیکی جاده ها از طریق دوربین های نظارتی و گزارش های گشت های راهداری مبنای اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی، گفت: با توجه به اطلاعیه های سازمان هواشناسی مبنی بر بروز ناپایداری های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان با تجهیز امکانات در راهدارخانه ها و گشت های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.


وی با اشاره به آماده باش راهداران جنوب کرمان در راهدارخانه ها و محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان، گفت: رصد الکترونیکی جاده ها از طریق دوربین های نظارتی و گزارش های گشت های راهداری مبنای اطلاع رسانی است.


مدیر کل راهداری جنوب کرمان با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب کرمان شاهد شرایط آرامی از لحاظ جوی هستیم، افزود: هم اکنون در محدوده گردنه سربیژن شاهد بارش برف هستیم که در صورت لزوم کار برف روبی و نمک پاشی توسط عوامل راهداری انجام خواهد شد.

رصد الکترونیکی جاده ها از طریق دوربین های نظارتی راهدارخانه ها


محمودی از آماده باش دستگاه های راهداری در شهرستان های جنوبی استان کرمان با ۱۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ماشین آلات راهداری در جاده ها خبر داد.

وی از مردم و رانندگان درخواست کرد: با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محورهای ارتباطی قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل جویا شوند.

اداره کل راهداری جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha