اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه سایبری

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه سایبری گفت: با وفاق همه مسئولان حراست‌ ها، دبیران پدافند غیرعامل و مسئولان فناوری اطلاعات دستگاه‌ ها می‌ توان در این حوزه به خوبی وارد شد تا مصونیت‌ سازی اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم کریمی، صبح امروز ۲۱ دی ماه در همایش پدافند سایبری استان کرمان، یاد و خاطره شهیدان و سردار پرافتخار جهان اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی سال‌ های زیادی را در استان کرمان به نوعی کار پدافند غیرعاملی انجام داد.


وی افزود: شهید سلیمانی در تامین امنیت اقصی نقاط استان کرمان، شب و روز وقت گذاشت، که زیرساخت‌ های توسعه استان هم بر پایه امنیت برقرار شود و بتوانیم توسعه را در همه جای استان به صورت پایدار و متوازن پیش ببریم.


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، از برگزاری همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت و شورای پدافند غیرعامل جنوب استان طی روزهای ۱۹ و ۲۰ دی ماه جاری نام برد و با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه سایبری گفت: با وفاق همه مسئولان حراست‌ ها، دبیران پدافند غیرعامل و مسئولان فناوری اطلاعات دستگاه‌ ها می‌توان در این حوزه به خوبی وارد شد تا مصونیت‌ سازی اتفاق بیافتد.


کریمی خاطرنشان کرد: باید ادبیات موضوعی و تخصصی را به هم نزدیک کنیم تا کارها به درستی پیش رود.

شایان ذکر است؛ همایش پدافند سایبری با موضوع بررسی تهدیدات زیرساختی اخیر کشور با حضور مسئولان حراست‌ ها، دبیران پدافند غیرعامل و مسئولان فناوری اطلاعات دستگاه‌ های اجرایی استان برگزار شد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha