باشگاه های بدنسازی می‌توانند مجوز رشته‌های سالنی را دریافت کنند

رئیس فدراسیون ترای اتلون سه گانه گفت :طبق تصویب صورت گرفته هر کدام از باشگاه‌های بدنسازی که دسترسی به امکانات ما دارند، می‌توانند مجوز رشته‌های سالنی را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، مهدی گودرزی ظهر روز چهارشنبه(۱۴دیماه) در مجمع سالیانه و عمومی هیئت ترای اتلون سه گانه در استان زنجان ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اسوه بودن و الگو بودن جایگاه این شهید از این جهت حائز اهمیت است که برخلاف خیلی از افراد که بر اساس مسئولیت های مختلف رسالت و ارزش هایشان به عنوان یک رزمنده تا لحظه آخر پای آرمان ها و ارزش هایش ایستاد و از هیچ گونه تردید و تزلزلی برخوردار نشدند .

وی با بیان اینکه سالی یک بار این مجامع برگزار می‌شود و مسائل و برنامه ها و ...که برای رشته ما در استان لازم است را به اشتراک می‌گذاریم افزود : طی چهار سال از مسئولیت بنده رسیدن به این جمع یکی از بررگترین چالش‌های بنده بوده و هنوز نیز نتوانسته ام در بسیاری از استان ها جا بیندازم که این وظیفه قانونی است و نباید روی زمین بماند.

رئیس فدراسیون ترای اتلون با بیان اینکه این استان در این حوزه پیشرو است و بر خود میبالم افزود : وقتی می‌توانیم وظایفمان را بر اساس آگاهی پیش ببریم و برای هر هیئت داشتن یک مجمع و تقویم داشته و شهرستان ها به سر حد فعالیت ۳۰ درصد برسند و برگزاری مسابقات قهرمانی استان داشته باشند یعنی کف قابلیت قبول .

گودرزی تصریح کرد: اگر استانی بتواند حداقل ۳۰ درصد شهرستان ها را فعال کند و این ۳۰ درصد را در دو جنسیت آقایان و بانوان طی کند از نظر ما عملکرد آن استان از حالت بحران زایی خارج است و عملکرد معقولی دارد .

وی با بیان اینکه ساز و کاری که اقلیم های مختلف استان ها دارند منحصر به فرد است بیان کرد: اگر بنده در مرکزیت تصمیم گرفته و توقع داشته باشم که در جای جای کشور قابلیت اجرایی داشته باشد،نشان غیر اصولی بودن کار است.

این مسئول اظهار کرد: اگر در بستری از فرهنگ و ارزش ها و باید نبایدها بخواهد بویژه برای بانوان یا حوزه مسائل اقتصادی محدودیت هایی باشد شانس های دیگری را جایگزین میکنیم .

گودرزی با اشاره به اینکه طی سال های ۹۴ تا ۹۷ فدراسیون شرایط مالی خوبی نداشت بیان کرد: در دوره ۴ ساله اخیر بودجه فدراسیون ۹ میلیارد بود ولی ارزش این مقدار بیش از ۲ برابر قبلی است چیزی در حدود ۳۸۵ هزار دلار است به نوعی از نصف نیز کمتر است این اثراتی است که باید بپذیریم ولی ما وابستگی حداکثری به دلار داریم و تمامی تجهیزات و اعزام ها از این طریق است .

وی تأکید کرد: طبق اساسنامه جدید توسط دولت به هرفردی تحت هر عنوانی نمی‌توان اجازه حضور در لیگ را داد بلکه باید از سوی کمیسیون ماده ۵ مجوز گرفته شود .

رئیس فدراسیون ترای اتلون با بیان اینکه در بسیاری از استان‌ها صنایع پای کار نیستند اظهارکرد: طبق تصویب صورت گرفته هر کدام از باشگاه‌های بدنسازی که دسترسی به امکانات ما دارند، می‌توانند مجوز رشته‌های سالنی را بگیرند.

گودرزی تصریح کرد : از این طریق اشتغال برای مربیان رشته سه‌گانه صورت می‌گیرد و جامعه مخاطبان گسترش پیدا می‌کند و این پل ارتباطی باعث آشنایی این ورزش می‌شود و همچنین باشگاه‌دار وقتی می‌بیند با هزینه پایین می‌تواند در لیگ برتر و رویدادهای دیگر حضور یابد، برای این رشته انگیزه بیشتری پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری‌ مسابقات نخبگان به عهده فدراسیون است بیان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور وظیفه اعزام با فدراسیون نیست ولی در خصوص تجهیزات‌ تلاش داریم با کمک های ویژه ای از جمله وام در دستور کار داریم به ورزشکاران کمک کنیم؛ ولی همه بای بدانند که همه ما در یک جنگ اقتصادی درگیر هستیم و باید میزانی از انعطاف را داشته باشیم.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha