استاندار کرمان: حاج قاسم، ارتش بین المللی مقاومت بود

استاندار کرمان در گردهمایی رهروان خدمت و ولایت گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بنیانگذار دیپلماسی جهادی و انقلابی و ارتش بین‌ المللی مقاومت بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز سه‌ شنبه ۱۳ دی ماه در گردهمایی "رهروان خدمت و مقاومت" که در محل مصلای امام علی(ع) کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: سخت‌ ترین روز برای مردم کرمان بعد از ارتحال امام خمینی(ره)، ۱۳ دی ماه بود که خبر شهادت سردار دل‌ ها را شنیدند.


وی افزود: مردم کرمان از سال ۵۹ تا ۷۰ با حاج قاسم زندگی کرده بودند و جگر گوشه‌ های خود را به ایشان سپرده بودند و به او اطمینان داشتند.


استاندار کرمان ادامه داد: علاقه طولانی مردم کرمان و سردار سلیمانی ایجاد شده بود؛ که همیشه مشکلات خود را با او مطرح می‌ کردند تا برایشان گره‌ گشایی کند.


فداکار در بیان ویژگی‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: او بنیان‌ گذار دیپلماسی جهادی و انقلابی بود که تا حالا وجود نداشت.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی، ارتش بین‌ المللی مقاومت را بنیان نهاد و همه اینها در سایه اخلاص شهید شکل گرفت.


استاندار کرمان اظهار داشت: سردار سلیمانی ضمن اینکه فرمانده نظامی باتدبیری بود، دیپلمات برجسته‌ ای داشت و انسان عاطفی بزرگی بود.


شایان ذکر است؛ گردهمایی"رهروان خدمت و مقاومت" از سری برنامه‌ های بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی است، که در محل مصلای امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌ شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha