هنوز برای اعلام پایان بازسازی شهر بم پس از زلزله زود است

معاون عمرانی استاندار کرمان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی، اعلام پایان بازسازی شهر بم پس از زلزله را زود هنگام دانست و گفت: کماکان در راستای شهرسازی و آسفالت معابر شهری با مشکلاتی روبرو هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مصطفی آیت اللهی موسوی در همایش آموزه های زلزله بم و لزوم نوسازی مسکن که بصورت ویدیو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: با زمین لرزه ای که به بزرگی ۶/۶ریشتر کدر ۵ دیماه سال ۸۲ رخ داد، بالغ بر ۴۰ هزار نفر از مردم عزیز بم جان خود را از دست دادند.

وی افزود: تا بدین لحظه ۱۹ سال است که با برگزاری چنین مراسماتی یاد و خاطر آنان را گرامی می داریم.

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به جاذبه های طبیعی و گردشگری شهر بم، از ثبت ۴ اثر جهانی در آن شهر خبر داد و از همه استانداران سراسر کشور در این ارتباط ویدیو کنفرانسی جهت بازدید از جاذبه های شهرهای شرقی استان بخصوص ارگ‌ قدیم بم با بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع مساحت بعنوان بزرگترین بنای خشتی جهان دعوت کرد.

آیت اللهی موسوی، با تقدیر از اقدامات بازسازی انجام گرفته، اعلام پایان بازسازی شهر بم پس از زلزله را زود هنگام دانست و افزود: کماکان در راستای شهرسازی و آسفالت معابر شهری با مشکلاتی روبرو هستیم.

آیت اللهی موسوی خاطرنشان کرد: با مساعدت های شرکت بازآفرینی شهری در جهت اعطای قیر رایگان، عملیات آسفالت معابر در حال انجام است و قطعا با دستورات امروز وزیر محترم راه و شهرسازی این مهم با سرعت جدی تر پیش خواهد رفت

‌شایان ذکر است؛ در پایان این اختتامیه نیز از تلاش ها و زحمات دکتر آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در راستای پیگیری ها و همکاری های صورت گرفته برای توسعه عمران شهر بم نیز تجلیل شد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha