اجرای سیستم واحد اعلام بار مجازی در استان کرمان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان کرمان با اشاره به اجرای طرح جامع سیستم واحد اعلام بار مجازی در شهرستان ها گفت: طرح جامع سیستم واحد اعلام بار مجازی به زودی اجرایی خواهد شد و با اجرای این طرح همه پرداختی ها و ... شفاف می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسلم سمندری اظهار کرد: سیستم اعلام بار، نوبت دهی و صدور بارنامه را در یک نرم افزار جمع کردیم و تمامی شرکت ها در این نرم افزار، واحد شدند و با اجرای این طرح دیگر کسی دسترسی به نرخ کرایه‌ ها ندارد.

وی تصریح کرد: همچنین امسال کارت هوشمند از طریق درگاه الکترونیکی ساماندهی شده و رانندگان از طریق درگاه الکترونیکی می توانند در هر نقطه ای کارت خود را تمدید کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: در پایش حمل و نقل مسافر و در پایانه مسافربری کارهایی در کرمان انجام دادیم که در کل استان گسترش می یابد.

سمندری، با اشاره به اجرای طرح جامع سیستم واحد اعلام بار مجازی در شهرستان ها گفت: طرح جامع سیستم واحد اعلام بار مجازی(نوبت دهی، صدور بارنامه و ...) به زودی اجرایی خواهد شد و با اجرای این طرح همه پرداختی ها و ... شفاف می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه ها و معادن استان کرمان در این نرم افزار ثبت می شوند و زیرساخت های تمامی استان آماده اجرای آن شده و این سیستم شفاف سازی برای نرخ کرایه و کسورات قانونی آن را انجام می دهد و سپس واریز به حساب رانندگان بر اساس نرم افزار انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تاکید کرد: وضعیت کرایه خودروهای سواری در استان کرمان نابسامان بود و شفافیت لازم را نداشت، لذا سیستمی آزمایشی را آغاز می کنیم که مثل نرم افزارهای تاکسی اینترنتی؛ مسافر را از درب منزل سوار کرده و در مقصد پیاده می کند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمزه پوراکبری IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    عالی
  • حمزه پوراکبری IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    عالی