پدر شهیدان اسماعیلی به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان والامقام «قنبر و سهراب اسماعیلی» از شهدای استان زنجان پس از سال‌ها دوری از فرزندان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان؛«حاج مختار اسماعیلی» پدر گرانقدر شهیدان والامقام « قنبر و سهراب اسماعیلی » از شهدای شهرستان زنجان به دلیل کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان اسماعیلی صبح امروز یکشنبه ۲۷ آذر ماه در قطعه والدین شهدای بهشت زهرا(س) زنجان با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور برگزار شد.

شهید والامقام سهراب اسماعیلی سی ام اسفند ۱۳۳۹‏، درروستای قارخوتلو از توابع شهرستان زنجان به دنیا آمد، پدرش مختار و مادرش طیبه نام داشت،تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت در سال ۱۳۵۸‏ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.

به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و یکم آذر ۱۳۶۲، با سمت فرمانده گردان علی ابن ابیطالب در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به شهادت رسید و مدفن او در مزار پایین شهرستان زادگاهش قرار دارد.

شهید والامقام قنبر اسماعیلی بیست و هشتم شهریور ۱۳۴۱، در شهرستان زنجان به دنیا آمد، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و هفتم فروردین ۱۳۶۱‏، در شادگان بر اثر اصابت ترکش خمپاره ‏به شهادت رسید ،مدفن او در مزار پایین زادگاهش واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha