اهدای ۴۲ سری جهیزیه به زوج‌ های جوان جنوب کرمان

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در جشن پیوند فاطمی ۴۲ زوج جوان جنوب کرمان، گفت: با تلاش قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه ثارالله استان کرمان، ۴۲ سری جهیزیه تامین شده که آنها را به جنوب کرمان اختصاص دادند و این مهم نشان از نگاه ویژه فرمانده سپاه ثارالله به جنوب استان دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ محسن نسب امیری در این جشن که در سالن نمونه ابرار شهر جیرفت برگزار شد، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، مجاهدت تنها در عرصه جنگ و رزم نیست، بلکه گره ای از مشکلات مردم باز کردن، شاد کردن دلها و مجاهدت است.

وی افزود: امروز شهرستان جیرفت میزبان مجاهدانی است، که در قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه های محرومیت زدایی فعالیت دارند.

فرمانده سپاه جیرفت ضمن تشکر از قرارگاه خاتم و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، ابراز کرد: سردار نظری همواره پا در رکاب انقلاب اسلامی هستند و به حوزه محرومیت زدایی نگاه ویژه ای دارند، اما لطف و عنایت ایشان به جنوب کرمان خاص است.

اهدای ۴۲ سری جهیزیه به زوج‌ های جوان جنوب کرمان

سرهنگ نسب امیری عنوان کرد: به نیابت از مردم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خواهشمندیم همان طور که تا این لحظه در رفع محرومیت از منطقه و گره گشایی مشکلات مردم صادقانه و خاضعانه میدان داری کردید، از این پس نیز چنین حرکت هایی که رنگ و بوی الهی دارد را انجام دهید.

وی خاطرنشان کرد: امروز با تلاش و زحمت قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه ثارالله استان، ۴۲ سری جهیزیه تامین شده، که آنها را به جنوب کرمان اختصاص دادند و این مهم نشان از نگاه ویژه فرمانده سپاه ثارالله به جنوب استان دارد.

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: نگاه شما به جنوب کرمان نزدیک به نگاه شهید جهان اسلام شهید سلیمانی است و خواهش می کنم از این قبیل برنامه ها در این منطقه بیشتر برگزار کنید.

اهدای ۴۲ سری جهیزیه به زوج‌ های جوان جنوب کرمان

سرهنگ نسب امیری با بیان این مطلب که مشکلات جیرفت و جنوب کرمان قابل شمارش نیست، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های قرارگاه خاتم الانبیا، می طلبد که به جنوب کرمان نگاه ویژه تری شود، تا در رفع مشکلات مردم اتفاقات خوبی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: حوزه محرومیت زدایی دامنه گسترده ای دارد، اما مشکلات اقتصادی ازدواج جوانان را سخت کرده که باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

فرمانده سپاه جیرفت ابراز کرد: تامین ۴۲ سری جهیزیه برای جنوب کرمان حداقل است، بنابراین ما درخواست داریم که ۵۰۰ سری جهیزیه برای ۵۰۰ زوج جنوب کرمانی تامین شود.

نسب امیری در خاتمه با اشاره به هفت سنت غلط در کلام رهبری، عنوان کرد: مهریه سنگین نبندید، جهیزیه سنگین نخواهید، دنبال تجملات زیاد نباشید، دنبال اسراف نباشید، هتل ها و سالن های پر خرج را انتخاب نکنید، از مکان های معروف به گرانی خرید نکنید، لباس عروس گرانقیمت و به رخ کشیدن از سنت های غلط در حوزه ازدواج است‌.

اهدای ۴۲ سری جهیزیه به زوج‌ های جوان جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha