کشف یکهزار و ۶۹۸ سلاح جنگی و شکاری در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش ماموران پلیس سراسر استان کرمان، تعداد یکهزار و ۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا با اشاره به کشف یکهزار و ۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری از ابتدای سال در استان کرمان، گفت: در این زمینه این تعداد سلاح جنگی و شکاری با رصد اطلاعاتی و پی جویی های تخصصی ماموران پلیس سراسر استان طی هشت ماه امسال که در منزل برخی افراد و مکان هایی دیگر نگهداری می شده، یا در حال نقل و انتقال بوده کشف شده است.

وی افزود: با توجه به نقش بسیار شوم دسترسی به سلاح و مهمات ممنوعه در وقوع نزاع و درگیری ها، قتل، گروگانگیری و دیگر جرائم خشن کشف سلاح غیرمجاز و ممنوعه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مردم و معتمدان طوایف در ارتقای امنیت فردی و اجتماعی و کاهش زمینه های وقوع جرم بیان کرد: قطعا وجود سلاح و قابلیت دسترسی برخی افراد به آنها زمینه ساز ناامنی برای عموم افراد جامعه خواهد شد، از این رو طرح های مقابله با مخلان نظم و امنیت جدی و مستمر ادامه می یابد و در این زمینه بیش از هر چیز به همکاری و احساس مسئولیت آحاد مردم نیاز داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha