افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی و بهداشتی در شهرستان بم

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون امور عمرانی استاندار کرمان از چندین طرح در حوزه صنعت، بهداشت و عمران در شهرستان بم بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در طی سفر به شهرستان بم، با همراهی فرماندار، امام جمعه و مسئولان محلی در ابتدای ورود با خانواده شهید حاج حسن جزینی زاده دیدار کردند.

معاون در آئین افتتاح و کلنگ‌ زنی پنج طرح مختلف شامل حوزه صنعت، آب، بهداشت، عمران و کشاورزی در شهرستان بم از تخصیص اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی و دولتی به این طرح ها خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان عنوان کرد: مجتمع تولیدی فوم شرکت آرمان موتور با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شد.

آیت اللهی موسوی تصریح کرد: با افتتاح این سالن برای ۴۳۰ نفر اشتغالزایی شد و محصولات این واحد تولیدی شامل صندلی خودرو، داشبورد، اگزوز و اکسل عقب برای خودروهای تولیدی کارخانه کرمان موتور تولید می باشد و این سالن روزانه ۱۴۰ سری(هر سری شامل هفت تکه) و سالانه ۲۳۵ تن فوم نرم تولید می کند.

وی در ادامه از افتتاح سردخانه نخل استوار جهت بسته بندی خرما و ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی خبر داد و ابراز داشت: این سردخانه خرما با ظرفیت سالانه ۶ هزار تن توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان؛ با اشاره به پروژه مربوط به حوزه بهداشت ادامه‌ داد: ساختمان مرکز بهداشت بم نیز در دو طبقه با زیربنای یک هزار و ۱۸۷ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بم به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است؛ طرح های شهرستان بم شامل کارگاه تولیدی فوم صندلی خودرو، سردخانه و مرکز بسته بندی خرما، ساختمان مرکز بهداشت، ۴۰ طرح آسفالت راههای روستایی، طرح آبرسانی به ۴ روستای محروم، توسعه شبکه آب در بم و بروات، حفر و تجهیز یک حلقه چاه جهت تامین آب شرب شهر بم بودند که به مناسبت هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی شدند.

همچنین ۲۹ طرح عمرانی در شهرستان بم با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی این طرح ها آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha