افتتاح دو طرح آبیاری تحت فشار و چندین طرح عمرانی و روستایی در شهرستان انار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، دو طرح آبیاری قطره ای(تحت فشار)، با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و چند طرح دیگر در حوزه های بهداشت، روستایی و برق در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عباس مهران، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور دکتر مهرابی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به اتفاق صالحی فرماندار و تنی چند از مدیران شهرستان انار، دو طرح آبیاری قطره ای(تحت فشار)، با سرمایه ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه، افزود: از این مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بصورت کمک های بلا عوض دولتی و ۵ میلیارد تومان هم آورده شخصی می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار، تصریح کرد: افتتاح این طرح کشاورزی به نمایندگی از ۴ طرح قابل افتتاح( آبیاری قطره ای ، ساختمان آموزش شبکه بهداشت، رفع افت ولتاژ برق ، زیرسازی و آسفالت معابر روستایی ) به ارزش ۳۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و ۲ طرح قابل کلنگ زنی( چاه آب شرب بیاض و مرمت بافت تاریخی بیاض ) به ارزش ۶ میلیارد تومان صورت گرفت.

مهران خاطر نشان کرد: با افتتاح این دو طرح ۱۶۰ هکتار از باغات با ۲ استخر ذخیره آب با گنجایش ۲۰ هزار متر مکعب آبیاری می‌ شود.

شایان ذکر است؛ معاون استاندار کرمان که برای بهره برداری از این طرح ها به انار سفر کرده بود، همراه با مسئولین محلی شهرستان در سفر به انار با خانواده شهید غلامرضا بیاضی زاده از شهدای مدافع حرم استان و شهید روحانی استان، دیدار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha