جنگ امروز جنگ روایت ها و تفسیرها است

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت جهاد تبین، گفت: جنگ امروز جنگ روایت ها و جنگ تفسیرهاست اگر پای کار نباشیم دشمن هدف خود را هر طور که خواست تفسیر و تبیین میکند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان، اظهر داشت: در جنگ تفسیرها، اگر ما نتوانیم دستاوردها را تببین کنیم، دشمن با آن امپراطوری رسانه ای که دارد با تکرار، قصد خود را به نفع خود تبیین می کند.

وی با اشاره به تفاوت خبرنگاران اسلامی با خبرنگاران جبهه استکبار، افزود: خبرنگاران جمهوری اسلامی ایران که پایه و اساسش بر مبنای تعالیم اسلامی هست، در راستای کشف و آشکار نمودن وقایع و رخدادها قلم می زنند، اما خبرنگاران استکبار برای فریب و انحراف افکار عمومی فعالیت می کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران دارای ساحت مقدس ارزشی و اخلاقی هستند.

قناعت ادامه داد: رسانه در جبهه استکبار ابزاری برای کنترل کشورها و غارت کشورهای مظلوم است.

وی تصریح کرد: نظام سلطه با خوی غارتگری خودش، سود و منفعتی از نیروهای نظامی خود نمی برد که از رسانه خودش می برد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در جنگ ادراکی هستیم، تصریح کرد: امپراطوری رسانه دشمن طوری عمل میکند که انچه آنها می خواهند مردم ادراک کنند.

قناعت با بیان اینکه در عصر رسانه ای امروز خبرمحرمانه، درگوشی و پنهان نداریم، گفت: فضای رسانه ای باید به سمت منافع نظام مدیریت شود نه منافع یک شهر یا یک مدیر یا صنف.

قناعت بیان کرد: حضرت زینب(س) نیز تبیین حقایق کربلا را در درگاه یزید انجام داد و نگذاشت یزیدیان آنگونه که می خواهند واقعه کربلا را تبیین کنند.

وی افزود: بیش از 4 دهه کشور در حال توسعه و رو به جلو بوده و هست و اکنون که زمان خوشه چینی هست اگر دقت لازم را نداشته باشیم، نتوان محصول اصلی را برداشت کنیم و دشمن در نهایت بهره مند شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران اقدامات فریبکارانه دشمن را خنثی کنند و از ناامیدی و یاس را پخش نکنند.

قناعت ادامه داد: جراحی اقتصادی که دولت های قبل نخواستند و نتوانستند انجام دهند را باید به درستی برای مردم تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: ریل اقتصادی کشور در حال عوض شدن است و ریل گذاری جدید با سنگ اندازی جریان های مخالف به راحتی انجام نمی شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بدون تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارالود باقی خواهد ماند.

قناعت ادامه داد: امروز نقش اصحاب رسانه در برابر دروغ و فریب دشمن اساسی و استراژیک هست.

وی افزود: روابط عمومی و مدیران، اصحاب رسانه را روبروی خود نبینند بلکه در کنار خود بدانند چراکه اصحاب رسانه استان دلسوز انقلاب هستند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: فضای کنونی کشور حالت خاصی دارد چراکه استکبار به دنبال اغوای افکار عمومی و ناامیدسازی مردم هستند.

قناعت تاکید کرد: اصحاب رسانه باید پای کار باشند تا خباثت دشمن خنثی شود.

استاندار خراسان جنوبی در پایان پاسخگوی درخواست ها و مطالبات خبرنگاران در این دیدار شد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مقرر شد تا تسهیلات کم بهره به مبلغ 500 میلیون ریال برای 30 نفر و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای 50 نفر از خبرنگاران خراسان جنوبی ارائه شود.

همچنین استفاده از استخر در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی به مدت یک سال برای خبرنگاران رایگان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha