حمایت از صنایع کوچک، زمینه ساز افزایش اشتغال، نوآوری و تولید

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در پیام خود بمناسبت فرارسیدن 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: حمایت از صنایع کوچک، زمینه ساز افزایش اشتغال، نوآوری و تولید است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، یاسر امینی در پیام خود بمناسبت فرارسیدن 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: حمایت از صنایع کوچک، زمینه ساز افزایش اشتغال، نوآوری و تولید است.

وی در پیامی در آستانه فرارسیدن 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت:
صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال و فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات جایگاه بسیار مهمی دارند و بر همین اساس در تقویم رسمی کشور، 21 مرداد بعنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است.
با نامگذاری این روز بعنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک ، دولت مردمی سیاستهای ویژه ای را برای ارتقاء صنایع کوچک و متوسط درنظر گرفته، چرا که براساس تجربه، رقابت پذیری صنایع بزرگ به تعامل مناسب با صنایع کوچک و متوسط، وابسته است.
انعطاف پذیری، کارآفرینی و خلاقیت در صنایع کوچک، سبب توسعه این بنگاههای کوچک اقتصادی می شود و حمایت از صنایع کوچک، زمینه ساز افزایش اشتغال، نوآوری و تولید است.
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با هدف توسعه صنایع کوچک و متوسط، در راستای بهبود فضای کسب و کار و تولید و بسترسازی برای حضور سرمایه گذاران علاقمند به تولید در این عرصه، ایجاد شده است .
روز 21 مرداد می تواند زمینه مناسبی برای ایجاد خودکفایی و رفع وابستگی کشور در بخش صنعت و تولید محسوب گردد.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت فرارسیدن 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک به تمامی جهادگران تولید در عرصه صنعت استان مازندران، توفیق روزافزون همه این عزیزان سختکوش را در مسیر دستیابی به شکوفایی و خودکفایی تولیدات داخلی و موفقیت توأم با نشاط و شادابی در صحنه تلاش صنعتی، آرزومندم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha